ÁSZF

Ozmózis víztisztítók webáruház

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

Jelen Általános Szerződési Feltételek az Ozmózis víztisztítók weboldal/webáruház  használatának feltételeit tartalmazza.

Az ÁSZF folyamatosan elérhető a következő weboldalról: http://www.viztisztito-ozmozis.hu/aszf és letölthető, kinyomtatható a következő linkről: http://www.viztisztito-ozmozis.hu/wp-content/uploads/2015/05/ÁSZF-Ozmózis-víztisztítók-webáruház.pdf

Weboldalunk/áruházunk a www.viztisztito-ozmozis.hu URL címen érhető el.

Ön, mint Felhasználó a weboldal használatával elfogadja, jelen ÁSZF tartalmát és a benne foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, úgy nem jogosult az oldal megtekintésére, sem rendelés leadására.

Az ÁSZF-ben kitérünk a webáruház működéséi, megrendelési, szállítási, garanciális és a szerződéstől való elállás folyamatával kapcsolatos kérdésekre.

Szolgáltató/Üzemeltetői adatok:

Cégnév: QS ‘2000 Kereskedelmi és Szolgáltató Bt.
Székhely: 1131 Budapest, Futár u. 16. 3.5.
Adószám: 20625409-2-41
Cégjegyzék szám: Cg.01-06-730678
Kapcsolattartásra használt elektronikus elérhetőség: info@ viztisztito-ozmozis.hu
Telefonszám: +36 20 9165828
Kapcsolattartó neve: Jakab József
A szerződés nyelve: magyar
Tárhely szolgáltató: EV2 Internet Kft.1149 Budapest, Róna u. 120-122. info@ev2.hu

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:

A megjelenített termékek, (háztartási víztisztító készülékek és azok tartozékei, alkatrészei, valamint azok beépítésével és karbantartásával kapcsolatos szolgáltatások) on-line, házhoz szállítással vagy személyes átvétellel rendelhetőek meg.

A webáruházban a termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt ÁFA-t, azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját. A szállítási díjakról a „szállítási információk” pontban olvashat bővebben.

Áruházunkban az árváltoztatás jogát fenntartjuk. Árváltozás esetén természetesen a rendelés teljesítése előtt értesítjük, a Felhasználót, hogy eldönthesse, igényt tart e megváltozott áron a termékre.

A webáruházban feltüntettük a termék nevét, leírását, valamint képet is jelenítettünk meg. A termékek adatlapján megjelenített képek kis mértékben eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. A megjelent kép és a termék tényleges kinézete közötti eltérés miatt felelősséget nem vállalunk, mivel a gyártó időnként változtathat bizonyos elemeket előzetes értesítés nélkül, de ezek a változtatások a műszaki tartalmat általában nem befolyásolják.

Rendelés menete:

A weboldal látogatója lehet visszatérő, regisztrált Felhasználó, de regisztráció nélkül is lehetőség van a vásárlásra.

Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállíthatja mielőtt kosárba rakná a terméket, de a darabszámot a vásárlás teljes menete alatt bármikor megváltoztathatja

Miután a „Kosárba rakom” gomb megnyomásával a kosárba rakta a kívánt terméket, a kosárban lévő termék megnevezésével megjelenik egy üzenet, hogy a termék kosárba került.
Felhasználó a vásárlást folytathatja, további termékek kosárba helyezésével, vagy befejezéshez a kosár megtekintése gomb megnyomására megjelenik a kosár tartalma részletesen. Láthatóvá válik a termék megnevezése, ÁFÁ-t tartalmazó egységára, a rendelt darabszám, és a kosárban lévő termékek összértéke.

Amennyiben van kuponkódja, itt váltható be, a kuponkód mezőbe történő beírással, majd a kupon alkalmazása gomb megnyomásával.

A kosár oldalon megjelenik a szállítási információ:

un. rádió gomb segítségével kiválasztható a kívánt szállítási opció, a személyes átvétel, vagy a szállítás futárszolgálattal. A futárszolgálattal történő szállítás díja: 2000,-Ft Magyarország teljes területére. Amennyiben a vásárlás értéke meghaladja az 50.000,-Ft-t megjelenik az ingyenes kiszállítás opció, melynek választásával külön költség fizetése nélkül szállíttatjuk a megrendelt termékeket a Felhasználó által megadott címre.

A kosárban lévő termékek a termék megnevezése mellett bal oldalon lévő piros x-re történő kattintással törölhetőek.

Amennyiben a vásárlást be kívánják fejezni, a „Tovább a pénztárhoz” gomb megnyomásával tehetik, miután a Pénztár oldal nyílik meg.

Amennyiben nem regisztrált a Felhasználó, illetve korábban nem adta meg adatait, itt van szükség a számlázási adatok megadására, illetve a számlázási címtől eltérő szállítási cím megadására.

Miután minden szükséges mező kitöltésre került, a fizetés módjának kiválasztása után a megrendelés elküldhetővé válik.

Pillanatnyilag 2 fizetési módból, utánvétes illetve előre utalásos fizetésből lehet választani. bankkártyával történő fizetés, még nem lehetséges.

A „Rendelés elküldése” gomb megnyomása után a rendelés véglegesítésre és továbbitásra kerül, a Felhasználó számára megjelenik a rendelés visszaigazoló oldal, ahol a vásárlás minden adata megjelenik, a választott fizetési módtól függően bankadatokkal együtt. Ezzel egyidőben Felhasználó e-mail-ben is törvényi előírás szerint tartós adathordozón is visszaigazolást kap. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja vagy a vásárlás befejezése során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

A megrendelések feldolgozása és teljesítése

A webáruház minden nap 0-24 óráig fogadja a megrendeléseket. A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 17 óráig. Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mailben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelést. Általános teljesítési határidő a megrendeléstől számított 2-10 munkanap

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Részben történő teljesítésre kizárólag előzetes egyeztetést követően kerülhet sor!

Házhozszállítási információk

Webáruházunk megrendeléseit a Sprinter Futárszolgálat Kft szállítja házhoz. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik, általában 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.A futár kétszeri kézbesítést kísérel meg és az át nem vett csomagokat ezt követőn visszaszállítja. Kérjük, legyen körültekintő a szállítási adatok megadásánál, mert az át nem vett csomagok szállításáért és visszaszállításáért a futárszolgálat által cégünknek kiszámlázott költséget a megrendelőre terheljük!

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kizárólag abban az esetben rendelje meg utánvétes fizetéssel a kiválasztott termékeket, hogyha a csomag átvételekor ki tudja fizetni a vételárat a futárnak! A futárnak kizárólag készpénzzel tud fizetni. Az át nem vett csomagok szállításáért és visszaszállításáért a futárszolgálat által cégünknek kiszámlázott költséget a megrendelőre terheljük, a csomagot, ellenértékének előre utalását követőn küldjük el ismételten.

Vásárlástól való elállás joga

 A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet, az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Felhasználó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Amennyiben Felhasználó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Üzemeltető/Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a weboldalunkba ágyazott adatlap segítségével kitöltheti az elállási/felmondási nyilatkozat-mintát vagy benyújthatja az elállási/felmondási szándékát egyértelműen kifejező egyéb nyilatkozatát. Ha Ön emellett dönt, az elállás/felmondás megérkezését tartós adathordozón (például elektronikus levélben) haladéktalanul visszaigazoljuk Önnek.), vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Felhasználó Szolgáltató/Üzemeltető részére.

A termék visszaküldésének költségét a Fogyasztónak kell viselnie. Nem küldheti a visszárut posrtósan, sem utánvétellel. Az ilyen csomagokat nem vesszük át.

Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Nem illeti meg az elállási jog Felhasználót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

A fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát, olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza; (a víztisztítók és a szűrőbetétek ebbe a kategóriába tartoznak, így ezeknél nincs lehetőség próba használatra)

Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó részére, beleértve a szállítási díjat is.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli

Felhasználó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni. Felhasználó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t.

Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.

A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Felhasználó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Felhasználónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Felhasználót terheli! A termék visszaérkezését követő tizennégy napon belül a Felhasználó által megadott bankszámlaszámra visszatéríti Szolgáltató a termék vételárát, a szállítási költséggel együtt.

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.

Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.

Jótállás, szavatosság

Szolgáltató a kötelező jótállás alá tartozó termékekre egy év jótállást vállal. A kötelező jótállás alá nem eső termékek esetén, vagy ha a Szolgáltató a gyártó által esetlegesen hosszabb időtartamra és eltérő feltételek mellett vállal jótállást, úgy utóbbiak konkrét feltételeiről a Szolgáltató a Megrendelő kérésére részletes tájékoztatást ad.

A vásárlástól számított hat hónapon belül Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája a fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett. Így Szolgáltató nem köteles a kifogásnak helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a termék a nem rendeltetésszerű használat folytán vált hibássá. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher a fogyasztó oldalára kerül, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt. Nem áll fenn hibás teljesítés, ha a termék hibái ismertek, vagy azok a Megrendelő számára felismerhetőek voltak.

Szavatossági jog érvényesítésére a Megrendelő a teljesítés időpontjától számított két éves elévülési határidő alatt jogosult. Ha a Megrendelő az igényét menthető okból nem tudja érvényesíteni, így különösen, ha a hiba a jellegénél vagy a dolog természeténél fogva a fenti határidőn belül nem volt felismerhető, a szavatossági jogok érvényesítésének határideje a teljesítés időpontjától számított három év.

A jótállási ill. szavatossági idő alatt felmerült, jótállás ill. szavatosság körébe tartozó hibákat a Szolgáltatónak költségmentesen ki kell javítani, kicserélni vagy újólag szolgáltatnia. Amennyiben ilyen hibák a Megrendelő tudomására jutnak, Megrendelő haladéktalanul köteles a Szolgáltatót írásban értesíteni jótállási, illetve szavatossági igényeiről.

A jótállás ill. szavatosság érvényesítéséhez a Megrendelő köteles bemutatni a Szolgáltatótól kapott számlát illetve jótállási jegyet. Jótállási igény esetén a Megrendelő elsődlegesen kijavítást, illetőleg kicserélést követelhet, ezt követően illeti meg az árleszállítás illetve elállás joga. A hiba a felfedezésétől számított 2 hónapon belül jelzett kifogás esetén tekinthető jótállási ill. szavatossági időben közöltnek. A közlés késedelméből eredő kárért a Megrendelő felel. A fentieken túlmenően az adott termékhez mellékelt jótállási jegy is tartalmazhat jótállási, illetve szavatossági feltételeket.

Szolgáltató nem tartozik jótállással, illetve szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2014. június 13-tól érvényes szabályai:

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?
Felhasználó a QS 2000 Bt. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?
Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?
Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Felhasználó a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a QS 2000 Bt. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a webshopot üzemeltető vállalkozás jótállásra köteles.

Felhasználót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Kiegészítő információk:

A Vásárló a jótállási igényét a szabályosan kitöltött Jótállási jeggyel érvényesítheti. Kérjük, hogy a vásárláskor kapott jótállási jegyet őrizze meg, és minden szerviz esemény alkalmával legyen Önnél! Jótállási jegy hiányában csak fizető javítás keretei között tudunk szolgáltatásokat nyújtani.

Jogérvényesítés

A Vásárló kérdésével, kérésével, illetve panaszával írásban, telefonon, e-mailben fordulhat a Vállalkozáshoz a fent megadott elérhetőségeken.

Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

A Vásárló jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi hatóság hatásköre nem terjed ki a szerződés létrejöttére, érvényességére, joghatásaira és megszűnésére vonatkozó rendelkezések betartásának ellenőrzésére.

A vállalkozás székhelye szerint fogyasztóvédelmi hatóság:

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Tel: 061 459 4800
E-mail: nfh@nfh.hu

Békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztó és a vállalkozás közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (a továbbiakban: fogyasztói jogvita) bírósági eljáráson kívüli rendezése: e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A Vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület:

Budapesti Békéltető Testület
Székhely: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Weboldal: www.bekeltet.hu
Telefon: 06 (1) 488 21 31

A Vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében

Adatvédelem

A Vállalkozás a regisztrációkor, illetve megrendeléskor kizárólag azokat az információkat kéri a Vásárlótól, amelyek a rendelés lebonyolításához feltétlenül szükségesek. Ezeket az adatokat harmadik fél számára a Vállalkozás nem adja ki. Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek az adott termék kézbesítéséhez vagy kiszállításához szükségesek.

Egyebek

Weboldalon található információk kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért, az esetleges elírásokért a Vállalkozás nem vállal felelősséget.

A Vállalkozás bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani.

Budapest, 2015.09.01.